Regulamin hurtowni internetowej firmy SIKKIM

 1. Hurtownia internetowa prowadzi wyłącznie sprzedaż hurtową zarejestrowanym podmiotom gospodarczym, których w dalszej części nazywamy Klientem, niniejsza strona jest kanałem sprzedaży on-line Business-To-Business (B2B), która wspomaga kontakt telefoniczny, mailowy oraz bezpośredni.

 

2. Firmą odpowiedzialną za sprzedaż jest SIKKIM s.c. z siedzibą w Warszawie, posiadającą numer NIP 5212959454 oraz Regon 013281807, która w dalszej części określana jest jako Sprzedawca.

 

3. Klient rejestrując się na stronie hurtowni podaje dane prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej wraz z imieniem i nazwiskiem osoby upoważnionej do jej reprezentowania oraz składania zamówień i jednocześnie oświadcza, że dane te są zgodnie ze stanem faktycznym, a prowadzona działalność nie jest zawieszona albo w upadłości.

 

4. Warunkiem aktywacji konta w hurtowni on-line jest przesłanie przez Klienta poprzez formularz rejestracyjny lub poprzez e-mail dokumentu będącego potwierdzeniem prowadzonej działalności (Wpis do Ewidencji Działalności Gospodarczej / Nadanie numeru NIP; Regon).

 

5. Wszystkie produkty oferowane w hurtowni są wolne od wad fizycznych i prawnych, posiadają stosowne certyfikaty i badania, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, spełniają więc wszystkie wymagania dyktowane przez regulacje Unii Europejskiej. Sprzedawca ponosi całkowitą i pełną odpowiedzialność za sprzedawane towary. Jeśli w prowadzonej działalności będzie potrzebne przedstawienie stosownych dokumentów lub certyfikatów, będą one przedstawione Kupującemu na życzenie.


6. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami netto oraz posiadają odnotację o cenie brutto oraz należnym podateku VAT. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie zatwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu po wystawieniu potwierdzenia sprzedaży.

 

7. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy dowód zakupu (Faktura VAT lub paragon).

 

8. Na terenie Warszawy dostawy realizujemy nieodpłatnie pod warunkiem osiągnięcia kwoty spełniającej minimum logistyczne (informacje uzyskasz od naszego pracownika). Zamówienia poza Warszawą lub do innych miast realizujemy za pomocą firm kurierskich. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Cena za transport podawana jest w trakcie składania zamówienia. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w jednym z naszych punktów po potwierdzeniu ze strony sklepu.

 

9. Możliwe są następujące formy płatności:
a) Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub naszemu kierowcy.
b) Przedpłatą - rezerwujemy towar w naszym magazynie i wystawiamy potwierdzenie sprzedaży, następnie przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i ekspediujemy do odbiorcy.
c) Płatności z odroczonym terminem - dla Klientów posiadających historię współpracy i rozlicznych transakcji dajemy możliwość regulowania opłat z opóźnieniem. Czas prolongaty oraz limit kredytu kupieckiego ustalany jest indywidualnie dla każdego Klienta.

 

10. Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 3 dni roboczych. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu. W przypadku płatności przedpłaconych powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.

 

11. Klient zobowiązany jest otworzyć przesyłkę w obecności kuriera w celu zweryfikowania zawartości i ilości zamówionego towaru, a w przypadku niezgodności spisania protokołu reklamacyjnego.

 

12. W przypadku reklamacji zakupionego towaru należy skontaktować się drogą telefoniczną lub e-mailową ze Sprzedającym w celu ustalenia dalszego postępowania. Nieuzgodnione wysyłki/ zwroty (brak przydzielonego numeru RMA) nie będą odbierane. W przypadku przesłania pełnowartościowego towaru klient będzie obciążony kosztami odesłania.

 

13. Ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej, termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie traktujemy za uzasadnione.

 

14. Informacje znajdujące się na stronach internetowych hurtowni nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas wystawienia przez Sprzedawcę potwierdzenia sprzedaży (również w wersji elektronicznej).

 

15. Regulamin określa zasady zakupów w hurtowni. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

 

16. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Kupujący otrzymał towar oraz obsługę, jakiej oczekuje. Wszelkie sprawy będziemy starali się rozwiązać polubownie. Jednakże w sporach większej wagi oraz w sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie będą miały przepisy Prawa Handlowego z zastrzeżeniem rozpatrywania ich na terenie miasta właściwego dla Sprzedającego.

 

17. Nasza strona internetowa używa plików Cookies w celu poprawnej realizacji usług. Korzystając z naszej hurtowni on-line Klient wyraża zgodę na ich stosowanie. Dokładne informacje znajdziesz odwiedzając ten link. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do Cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.

 

pixel